موفقیت سیلمی های رادان هورس در هفته دوم و سوم مسابقات بهاره گنبد - 95

برترین اسب های 3 ساله دوخون در هفته دوم و سوم مسابقات بهاره گنبد کاووس هر دو با زمان تحسین برانگیز 1/00/69 دقیقه به مقام قهرمانی دست یافتند.

در روز پنج شنبه و در هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس و در کورس پنجم که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "وسوسه" از سیلمی مربوش متعلق به عمران و سلوا فروغی، با سوارکاری متین جرجانی و مربیگری رحیم بردی مهرانی توانست زودتر از رقیبان، خود را به خط پایان برساند و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین در این کورس اسب "ریو منتو" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به آرمان قزل، با سوارکاری امیر مختومی و مربیگری میکائیل توماج نیز توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

برای مشاهده این کورس زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مقام قهرمانی وسوسه و نایب قهرمانی ریو منتو در هفته دوم مسابقات بهاره گنبد 95

 

همچنین در روز جمعه و در هفته سوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس و در کورس ششم که مخصوص اسب های دوخون بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ریو بندر" از سیلمی القاسی متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان، با سوارکاری یاسر جرجانی و مربیگری رشید ایری توانست با اقتدار مقام قهرمانی را کسب کند.

برای مشاهده این کورس زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مقام قهرمانی ریو بندر در هفته سوم مسابقات بهاره گنبد 95

 

در هفته سوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس و در کورس چهارم که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ماه مهر" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به قویداده ی جوهری، با سوارکاری بنیامین جرجانی و مربیگری عبدالرحمان مختومی توانست با برترین زمان بدست آمده 1/00/16 دقیقه، برتری خود را بر دیگر اسب ها به اثبات برساند و مقام قهرمانی را با اقتدار از آن خود کند.

همچنین در این کورس اسب "ریو اورهان" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان، با سوارکاری یاسر جرجانی و مربیگری رشید ایری، پس از دوری چند ماهه قهرمانانه بازگشت و به مقام سوم رسید.

برای مشاهده این کورس زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مقام قهرمانی ماه مهر و سومی ریو اورهان در هفته سوم مسابقات بهاره گنبد 95

 

در هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس و در کورس دوم که مخصوص اسب های دوساله دوخون بود که برای اولین بار پا به میدان می گذاشتند بازهم سیلمی سامردولدرومز توانست قدرتش را بر بقیه سیلمی ها تحمیل کند و در مسافت 1000 متر ، اسب "برند" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به دادجان اونق، با سوارکاری جواد آچاک و مربیگری مجید ایری توانست با زمان بدست آمده 1/04/25 دقیقه، به مقام قهرمانی برسد.

برای مشاهده این کورس زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مقام قهرمانی برند در هفته دوم مسابقات بهاره گنبد 95

 

در هفته سوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس و در کورس دوم که مخصوص اسب های دوساله تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، کره های سیلمی سیتی لیدر به نام های "ریو اورکید" و "ریو گالکسی" متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان توانستند به ترتیب به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یابند. اسب قهرمان "ریو اورکید" با زمان خیلی خوب 1/01/88 دقیقه با سوارکاری یاسر جرجانی و مربیگری امیر جعفرپور و نایب قهرمان "ریو گالکسی" با سوارکاری مهرداد خوجملی و مربیگری رشید ایری در این کورس هنرنمایی کردند.

برای مشاهده این کورس زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مقام قهرمانی و نایب قهرمانی ریو اورکید و ریو گالکسی در هفته سوم مسابقات بهاره گنبد 95

 

فرهاد قائمی والیبالیست محبوب تیم ملی کشورمان همراه پدر بزرگوارشان در کنار اسب های قهرمان ریو باعث خوشحالی و قوت قلب مضاعف ما و همه طرفداران اسب های ریو شدند.

مرکز تولید و پرورش اسب رادان این موفقیت ها را به مالکین عزیز و محترم و همچنین همه طرفداران اسب های ریو  تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.

 

ارسال نظر

نظرات
یکشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

تبریییییییییییییک به امید موفقیت های دیگرفقط ریو ریو

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ