برترین بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ایران

دوشنبه شب در برنامه 90 یک اتفاق خوب برای سردار آزمون عزیز افتاد . این جوان آینده ساز فوتبال ایران از سوی علاقه مندان، به عنوان برترین بازیکن جوان فوتبال ایران انتخاب شد.
  در این نظرسنجی بینندگان پر شمار برنامه 90 ، سردار آزمون مهاجم تیم روست اف روسیه که در تیم ملی بزرگسالان ایران نیز عملکرد خوبی دارد را با بیش از 32 درصد آرا، به عنوان برترین بازیکن جوان فوتبال ایران انتخاب کردند.
این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که تبحر خاصی در گلزنی دارد، تاکنون در رده های مختلف تیم ملی با 39 بازی ملی 37 گل به ثمر رسانده است.
سردار آزمون از سال 2009 تا 2011 عضو تیم نوجوانان بود، او در این دو سال 6 بازی رسمی انجام داد و 7 گل به ثمر رساند.
سپس درتیم فوتبال زیر 20 سال ایران حد فاصل سال های 2011 تا 2013 در 18 بازی رسمی 19 گل به ثمر ساند ضمن اینکه درتیم فوتبال المپیک کشورمان نیز در 4 بازی 4 گل زده است.
بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشور در رده بزرگسالان نیز با 11 بازی، موفق به زدن هفت گل شده است.
این موضوع بازتاب زیادی در میان مطبوعات کشور داشته است. جالب اینجاست که روزنامه همشهری که پر تیراژ ترین روزنامه ورزشی کشور است امروز در بازتاب این موفقیت عکسی از سردار آزمون در صفحه اول خود منتشر کرده است که تصویر بازدید سردار آزمون از باشگاه تولید و پرورش اسب رادان است. در این عکس جالب سردار آزمون مشغول دادن هویج به اسب های باشگاه رادان هورس است. 

 

ارسال نظر

نظرات
توماج پاسخ
پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

درود بر حاج رادان عزیز حامی واقعی اسبدوانی وقهرمانان ترکمن صحرا متشکریم دوستت داریم ادامه بدین این راه را به امید افتخار افرینی اسبهای قهرمان ما درمیادین بین المللی روزی به این ارزو خواهیم رسید

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ