پیروزی برادر انیمال کینگدام در اولین حضورش در میادین مسابقات اسبدوانی

اسب "ساتونو کینگدام" برادر اسب "انیمال کینگدام" قهرمان جام بین المللی دبی و کنتاکی دربی، روز یکشنبه گذشته و در اولین حضور خود در میدان اسبدوانی ناکایاما در مسابقه ای به مسافت یک مایل ( 1600متر ) به پیروزی رسید.

مادر اسب "انیمال کینگدام" به نام "دالیشیا" در حالی که از سیلمی "مستر گریلی" باردار بود در دسامبر 2009 و در حراج تاترسلز ویژه مادیان های باردار، توسط مزرعه ژاپنی شادای به مبلغ 230.000 پوند خریداری شد . کره این مادیان به نام "نیو کینگدام" توانست یک پیروزی در ژاپن کسب کند.

مادیان مذکور در سال 2011 از سیلمی "نیو یونیورز" کره ای به نام "ساتونو کینگ بیل" و در سال 2012 از سیلمی "هارتس کرای" کره ی دیگری بدنیا آورد که این دو فرزند اخیر نیز پیروزی هایی کسب کرده اند. این مادیان درحال حاضر نیز از سیلمی "استای گلد" یک کره مادیان یک ساله دارد.

شایان ذکر است که اسب "انیمال کینگدام" همواره بین استرالیا و دارلی آمریکا در حال جابجایی است و در سال 2016 اولین فرزند او یکساله شد.

منبع: مجله العادیات - ترجمه رادان هورس

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ