ریو کینگ، قهرمانان گروه یک را مات کرد

در هفته دوازدهم مسابقات پاییزه گنبد کاووس در کورس ششم، اسب "ریو کینگ" که برای بار دوم داوطلبانه در گروه یک ثبت نام کرده بود، توانست با اقتدار بر غول های گروه یک ایران غلبه کند و با زمان 1/37/99 دقیقه رکورد بسیار خوبی را از خود به ثبت برساند.

در یک روز سرد و بارانی کره مربوش-ریو دنسر، با سوارکاری ماهرانه یاسر جرجانی که با دست آسیب دیده (شصت دست راستش در کورس ریو سیلوا در دپار در رفت و زخمی شد) ریو کینگ را هدایت می کرد، کره های متوهج و المرام را مات کرد و یک کورس جاودانه و فراموش نشدنی را برای خود و مجموعه رادان هورس در تاریخ سوارکاری در سن 3 سالگی به یادگار گذاشت. این قهرمانی زیبا و غرورآفرین موجب سرازیر شدن اشک های شوق یاسر جرجانی و امین رادان شد.

همچنین بیش از ده هزار تماشاگر نیز که از نزدیک شاهد این کورس بودند، قبل از آنکه اسب ها به خط پایان برسند، به یاد قهرمانی های ریو دنسر فریاد ریو، ریو، ریو سر دادند و شور و هیجانی وصف ناشدنی در میدان طنین انداز شده بود.

مرکز تولید و پرورش اسب رادان ضمن تشکر از مربی زحمتکش و باتجربه خود حاج رشید ایری و سوارکار ماهر و موفق میادین سوارکاری ایران آقای یاسر جرجانی، این قهرمانی به یادماندنی را به همه علاقه مندان به اسب های ریو تبریگ گفته و به امید موفقیت های آتی.

 

برای مشاهده این کورس زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مقام قهرمانی هفته دوازدهم کورس ششم (گروه یک)

 

ارسال نظر

نظرات
چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴

منهم قهرمانی زیبا وبیاد ماندنی ریو کینگ را به مجموعه رادان هورس علی الخصوص به امین جان عزیزو حاج آقا  تبریک میگم انشاالله که تداوم داشته باشهودر مسافت 2200در هفته قهرمانی کاپ قهرمانی رو بگیری

مدیر سایت
چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴

با سلام و سپاس از شما کاربر گرامی
انشالله

توماج پاسخ
دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴

درووووووووووود

سانتی جرجانی پاسخ
دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴

منهم به نوبه خود قهرمانی زیبا وبیاد ماندنی ریو کینگ را به مجموعه رادان هورس علی الخصوص به بچه محل خودم یاسر جان تبریک میگم انشاالله که تداوم داشته باشه.

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ