آتش بازی اسب های ریو در هفته هشتم مسابقات پاییزه گنبدکاووس

در هفته هشتم مسابقات پاییزه گنبدکاووس شاهد آتش بازی اسب های ریو و موفقیت های پی در پی اسب های مجموعه رادان هورس بودیم.

در این هفته 3 هتریک باشکوه داشتیم.

1. هتریک اسب های ریو

2. هتریک کره های سامردولدرومز

3. هتریک یاسر جرجانی با اسب های ریو

در این هفته مرکز تولید و پرورش اسب رادان با کسب 3 مقام قهرمانی توسط اسب های ریو اورهان، ریو سیلوا و ریو بندر با سوارکاری یاسر جرجانی هتریک کرد. علاوه بر قهرمانی این سه اسب، اسب های ریو کینگ و ریو سیتی نیز با سوارکاری یاسر جرجانی به مقام نائب قهرمانی دست یافتند. 

در این هفته یاسر جرجانی ستاره پر افتخار میدان سوارکاری گنبد بود که توانست با ثبت 3 مقام قهرمانی و 3 مقام نایب قهرمانی یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی را برای خود و اسب های ریو به یادگار بگذارد.

این موفقیت ها حاصل تلاش و برنامه ریزی چند ساله مرکز تولید و پرورش اسب رادان با مدیریت دقیق حاج حمید رادان بود که در نهایت به ثمر نشست و همانطور که وعده داده بودیم تلاش های این مجموعه در سال 94 به شکوفایی رسید.  و ما همچنان خوشحالیم که دل همه مردم خونگرم ترکمن صحرا و بخصوص هوادران عزیز اسب های ریو را شاد کردیم و همه تلاشمان را خواهیم کرد که همیشه علاقه مندان عزیز به اسب های ریو را راضی و خشنود نگه داریم.

انشالله

 

ارسال نظر

نظرات
سینا اونق پاسخ
دوشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۴

نتیجه زحمات و هزینه مطلوب اینه


مدیر سایت
دوشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۴

با سلام و  تشکر از شما کاربر گرامی

توماج از اق قلا پاسخ
یکشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۴

کورسهای زیبا وبی نقص اسبهای ریو حاصل اخلاص وانسانیت حاج رادان است ما ترکمنها یک ضرب المثل داریم اسب نمیدود بلکه بخت واقبال صاحب اسب درمیدان میدود درود برشما حامی واقعی اسبدوانی وقهرمانان ترکمن صحرا

ایوب پاسخ
یکشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۴

موفقیت ها حاصل تلاش و برنامه ریزی چند ساله مرکز تولید و پرورش اسب رادان با مدیریت دقیق حاج حمید رادان ومربی گری رشید ایری وامیر جعفر پور جوان را تبریک می گویم انشاءا... همیشه مو فق باشین .

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ