ملی پوشان سرشناس کشور در میدان سوارکاری گنبدکاووس

 

در هفته پنجم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس و در کورس سوم که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ریو ونتورا" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به فرهاد قائمی، با سوارکاری کمال عطا و مربیگری رشید ایری توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

حضور ملی پوشان عزیز کشورمان آقایان سردار آزمون و فرهاد قائمی در میدان سوارکاری گنبد کاووس موجب خوشحالی و تشویق تماشاگران حاضر در میدان شد.

برای مشاهده این کورس بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فیلم نایب قهرمانی ریو ونتورا

 

در هفته ششم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس و در کورس سوم که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1200 متر برگزار شد، اسب "ریو کین" از سیلمی سامردولدرومز متعلق به مرکز تولید و پرورش اسب رادان، با سوارکاری یاسر جرجانی و مربیگری رشید ایری توانست با اقتدار مقام قهرمانی را از آن خود کند.

برای مشاهده این کورس بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فیلم قهرمانی ریو کین

 

همچنین در این هفته و در کورس ششم که مخصوص اسب های تروبرد داخلی بود و به مسافت 1000 متر برگزار شد، اسب "ریو کینگ" از سیلمی مربوش متعلق به امین رادان، با سوارکاری یاسر جرجانی و مربیگری رشید ایری توانست با فاصله بسیار کم (با زمان 1:00:95 دقیقه) از اسب قهرمان به مقام دومی دست پیدا کند.  لازم به یادآوری است که این اولین حضور جدی ریو کینگ پس از چند ماه دوری از مسابقات بود که توانست به مقام نایب قهرمانی برسد.

برای مشاهده این کورس بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فیلم نایب قهرمانی ریو کینگ

در این کورس اسب سابرینا با سوارکاری جواد آچاک با زمان 1:00:82 دقیقه برای سومین بار پیاپی به مقام قهرمانی دست یافت .

مرکز تولید و پرورش اسب رادان این پیروزی ها را به همه علاقه مندان به اسب های ریو تبریک گفته و به امید موفقیت های دیگر.

 

ارسال نظر

نظرات
توماج پاسخ
یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴

درود برشما حاج رادان عزیز

مجتبی مطلب نژاد پاسخ
شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴

با عرض سلام مبارک باشه حاج اقا , امین خان و حمید جون 

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ