کناره گیری استاد رشید ایری از مربیگری اسبهای مرکز تولید و پرورش اسب رادان

 

 

استاد رشيد ايري مربي با اخلاق و رفيق قديمي من به دليل مشكلات شخصي به طور موقت از مربيگري اسب هاي مركز توليد و پرورش اسب رادان كناره گیری كرده است.
سابقه دوستي من و رشيد به بيش از 45 سال مي رسد و همه تركمن صحرا مي دانند كه با رشيد عزيز چه روزهاي خوبي داشته ام. رشيد از من خواسته است كه به دليل مشكلات شخصي اش از مربيگري اسب هاي رادان هورس كناره گيري كند. من بيش از هر كسي رشيد را مي شناسم و مشكلات او را مي دانم،اين  موضوع هم بخشي  از رفاقت و دوستي است كه ما همديگر را به خوبي درك مي كنيم. كناره گيري موقت رشيد از مجموعه رادان هورس به اين معني نخواهد بود كه او ديگر پيش ما نخواهد بود، رشيد همواره در موفقيت هاي بيشمار و قهرماني هاي تاريخي رادان هورس حضور داشته و خواهد داشت. من همين جا از تمام زحمات بي شائبه او تشكر و اعلام مي كنم كه استاد رشيد عزيز به عنوان يك مشاور امين، طرف مشورت من خواهد بود. ضمن اينكه تاكيد مي كنم،مركز توليد و پرورش اسب رادان نيز رشيد را جزئي از خانواده خود مي داند و به اميد خدا رشد و توسعه اي كه در پيش داريم را با او قسمت مي كنيم. 
براي رشيد و خانواده مهربانش آرزوي سلامتي و موفقيت در زندگي را از خدواند بزرگ مسئلت دارم.

 

                                                                                                                                                                                    حميد رادان                    
                                                                                                                                                                                    مدير مركز توليد و پرورش اسب رادان

 

 

ارسال نظر

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ